Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/7/2/b/cf374a9b7/webroots/r1083447/libraries/kunena/menu/helper.php on line 79
Warning: preg_replace_callback(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 18 in /customers/7/2/b/cf374a9b7/webroots/r1083447/components/com_kunena/views/common/view.html.php on line 310 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/7/2/b/cf374a9b7/webroots/r1083447/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 214 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/7/2/b/cf374a9b7/webroots/r1083447/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 226 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/7/2/b/cf374a9b7/webroots/r1083447/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 230

EMNE: Hvordan får en tak i lakk med rett farve

Hvordan får en tak i lakk med rett farve 9 år 5 måneder dager siden #27

.Jeg er nå kommet så langt i prosjektet at det er aktuelt med lakkering, men;
Jeg finner den originale lakkfargen fra produsenten som produserte for fabrikken, Dietzler.
Jeg finner også fargekode for fargen hos den Amerikanske del av DuPont fabrikken.
Men ingen av de jeg har hatt kontakt med av lakkerere eller grosister/importører kan hjelpe meg.
Så langt jeg forstår er årsaken at de kunn fører europeiske lakk-merker og ikke har overgangstabeller eller andre hjelpemidler.
Er det noen som kan gi meg et tips om hva jeg kan gjøre?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Hvordan får en tak i lakk med rett farve 9 år 4 måneder dager siden #29

Hei, vi har fargekart i klubben. Cato Kjosmoen kan bistå. Evt kan du kontakte Billakkspesialisten på Lørenskog.

Akkurat lik lakk får du nok ikke, nå er det jo kommet strengere krav til lakkprodusentene i forhold til miljø osv. Det behøver ikke bli dårligere, men det vil se noe annerledes ut.

Hadde jo vært fint om du hadde delt restaureringen din med oss andre. Gå inn og lag et innlegg slik jeg har gjort. Det er litt knotete første gangen, men veiledningen på samme side er god. Du kan spørre Petter Topp eller meg hvis du står fast.

Lykke til videre!

Nils P
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Per-Ole Dybli
Tid til å lage siden: 0.304 sekunder